2017. augusztus 1., kedd

Málnás mogyorós sajttorta

Hozzávalók:

az alaphoz:  15 dkg zabkeksz, 10 dkg mogyoró, 10 dkg vaj,

a töltelékhez: 2 dl tejszín, 2 zacskó instant zselatin/ főzés nélküli/ 4 dkg porcukor, 25 dkg natúr krémsajt, 2 dl natúr joghurt, 30 dkg málna + 5 dkg díszítéshez.

Elkészítése:

  A kekszet konyhai aprítóval morzsásra törtem, a mogyorót ledaráltam, és 2 evőkanálnyit félretettem a díszítéshez. Az olvasztott vajjal összekevertem őket, majd egyenletesen egy folpackkal bélelt 22 cm- s kapcsos tortaforma aljába lapogattam. Hűtőbe raktam dermedni.

A hideg tejszínt elektromos habverővel elkezdtem felverni, majd fokozatosan hozzászórtam a 2 csomag zselatint. / Hamar megkeményedik, nem kell sokáig  felverni /
 A málnát összeturmixoltam a porcukorral, joghurttal.  Hozzákevertem a tejszínhez, belekevertem a krémsajtot is, és még mindig az elektromos habverőt használtam.

 A krémet a kekszes alapra simítottam, és legalább 3- 4 órára a hűtőbe raktam.
 Tálaláskor óvatosan leválasztottam a tortát a formáról, a tetejét málnával kiraktam, és megszórtam a maradék mogyoróval.

Ötlet: Meglepetés magazin.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése