2014. november 23., vasárnap

Magos - ropogós

Hozzávalók:

   a tésztához:  15 dkg grahamliszt, 15 dkg finomliszt, 1 tasak Dr. Oetker Expressz Élesztő, 1 lapos teáskanál só, 1 kávéskanál pirospaprika, kevés őrölt bors, 5 dkg vaj, 15 dkg reszelt sajt, 175 ml víz.

   a kenéshez:  kevés víz.

   a tetejére: reszelt sajt, szezámmag, mák, lenmag.

Elkészítése:

   A kétfajta lisztet egy tálban az expressz élesztővel összekevertem, hozzáadtam a többi hozzávalót, és pár perc alatt sima tésztává gyúrtam össze.
  A tésztát elfeleztem, és enyhén lisztezett felületen az egyiket vékonyra kinyújtottam.
   Sütőpapírral borított tepsire helyeztem a lapot, villával több helyen megszurkáltam, vízzel megkentem. Egy éles késsel a tésztalapot egyenlő nagyságú négyzetekre vágtam. / Legalábbis próbáltam. / Reszelt sajttal, szezámmaggal, mákkal megszórtam. A másik tésztalappal ugyanezt megismételtem.

  Előmelegített sütőben, közepes hőfokon kb. 15 perc alatt megsütöttem.
                       

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése