2014. november 5., szerda

Gesztenyés - meggyes süti

Hozzávalók:

  5 db tojás, 20 dkg finomliszt, 1 teáskanál sütőpor, 12 dkg porcukor,  1 teáskanál vanília aroma, 1 fél kiskanál őrölt fahéj, 15 dkg  olvasztott vaj 20 dkg gesztenyepüré, 15 - 20 dkg meggy.

Elkészítése:

   Az 5 tojást szétválasztottam, a fehérjét felvertem 6 dkg porcukorral.
   A tojássárgáját kihabosítottam a maradék 6 dkg porcukorral, majd belekevertem az olvasztott vajat, vaníliaaromát. A fagyasztott gesztenyepürét, felengedtem, és lereszeltem, mixerrel  hozzákevertem a masszához. Utána a sütőporral, fahéjjal elkevert lisztet kevertem bele,  majd  végül a felvert tojáshabot is hozzáadtam.

 Sütőpapírral kibéleltem egy 20 x 30 cm-s tepsit, és beleöntöttem a masszát.
Előmelegített sütőben,  közepes hőfokon, 30 percig sütöttem.

 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése