2014. november 9., vasárnap

Pudingos keksz

Hozzávalók:

    16 dkg kenyérliszt, 1 tasak étcsokoládés pudingpor, 2 evőkanál kakaópor, 1 csipet só, fél teáskanál sütőpor, fél teáskanál szódabikarbóna, 10 dkg csokicsepp, 12 dkg puha vaj, 12 dkg porcukor, 1 db tojás.

Elkészítése:

   A lisztet, a pudingporral, kakaóporral, sóval, sütőporral, szódabikarbónával, a csokicseppekkel egy közepes keverőtálban elkevertem. A puha vajat, a porcukrot, és a tojást robotgéppel 2 perc alatt összedolgoztam.  Hozzáadtam a lisztes keverékhez, és gyorsan tésztát gyúrtam belőle.

  Sütőpapírt raktam egy 30 x 40 cm-s  sütőlemezre. A tésztából kb. 3 cm-s kissé lapított gömböket formáztam, és a tepsire rakosgattam 20 db-t. Másodjára még 12 db-t sütöttem ki.
 Közepes hőmérsékleten, kb. 10-15 perc alatt sültek ki.

 Forrás: Stahl magazin.

   




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése