2014. január 6., hétfő

Nanaimo vaniliás krémmel

Hozzávalók:

    a tésztaalaphoz: 12 dkg margarin, 5 dkg kristálycukor, 4 dkg kakaópor, 1 tojás, 16 dkg kekszmorzsa, 5 dkg kókuszreszelék, 5 dkg dió apróra törve.

   a krémhez:  10 dkg puha margarin, 3 dl tej, 1 csomag vaniliás pudingpor, 10 dkg kristálycukor.
   a tetejére: 8 dkg étcsokoládé, 1 teáskanál étolaj.

Elkészítése:

   Vizgőz felett olvasztottam össze egy kis lábosban a margarint a cukorral, kakaóporral.
    Hozzákevertem az előzőleg villával felvert tojást, a gőzről levettem. Hozzáadtam a kókuszreszeléket, kekszmorzsát, diót, és jól összedolgoztam őket. Belenyomkodtam egy 23 x 33 cm- es sütőpapírral kibélelt tepsibe.

 A tejet felmelegítettem a cukorral , pudingporral, és sűrű pudingot főztem  belőle.
 Mikor már kihült, a vajjal kikevertem.  Egyenletesen rákentem a kekszes rétegre, legalább tiz percig hideg helyre raktam. A csokimázhoz a darabolt étcsokoládét felolvasztottam az olajjal, és a pudingos krémre kentem.

  Forrás: Nosalty

         



          

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése