2012. október 26., péntek

Sült kókuszos tekercs

Hozzávalók:

  40 dkg liszt, 25 dkg margarin, 4 tojássárgája,  fél dl tej, 1 teáskanál kristálycukor, 3 dkg élesztő.

Töltelék: 4 tojásfehérje, 25 dkg kristáycukor, 10 dkg kókuszreszelék.

 Elkészítése:

    A lisztet a margarinnal elmorzsoltam. hozzáadtam a 4 tojássárgáját, a fél dl tejben , cukorral felfuttatott élesztőt, és jól összegyúrtam. Elkészítettem a tölteléket:
                    a négy tojásfehérjét elkezdtem felverni, hozzáadagoltam a cukrot, és gőz fölött  / előtte egy kisebb fazékban vizet forraltam, erre tettem a tálat/ keményre felvertem. Mikor kihült hozzákevertem a kókuszreszeléket.

 A tésztát háromrészre osztottam, egyenként kinyújtottam őket, és a tölteléket egyenlő részben rájuk kentem. Feltekertem a töltelékes lapokat, és vizes , éles késsel kb. 1 cm -es szeleteket vágtam, az igy kapott csigákat sütőpapírral fedett tepsire rakosgattam. Előmelegített sütőben kb. 35 percig sütöttem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése