2012. október 6., szombat

Boci szelet

Hozzávalók:

a kakaós részhez: 18 dkg finomliszt, 15 dkg kristálycukor, 4 tojás, 1 dl tej, 1 dl olaj, 3 evőkanál kakaópor, 1 teáskanál sütőpor.
A négy tojássárgáját kikevertem a cukorral, hozzáadtam a tejet, az olajat, kakaóport, és a sütőporral elkevert lisztet, végül a kemény habbá vert tojáshabot is belekevertem. 


túrós részhez: 50 dkg túró, 18 dkg kristálycukor, 1 tojás, 1 csomag vaniliás cukor, 5 dkg búzadara.


A túrót kikevertem a tojással, a cukorral,  a vaníliás cukorral,  a búzadarával.

Egy 35 x 24 cm-s tepsibe sütőpapírt tettem, beleöntöttem a kakaós masszát, beleadagoltam a túrós keveréket, és előmelegített sütőben közepes hőmérsékleten  50 percig sütöttem.

A recept  Andi konyhájából származik.










 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése