2012. január 7., szombat

Leveles tészta pudinggal, csokival töltve

Hozzávalók:

  1 csomag fagyasztott leveles tészta, 1 főzős vanilia pudingpor, 4 dl tej, 2 evőkanál kristálycukor, 6 csokikocka, 10-15 dkg meggy.

  Elkészítés:

    Legelőször a pudingot készítettem el. 4 dl tejben elkevertem a cukrot, pudingport, és felfőztem, majd kihűtőttem. A kiolvasztott leveles tésztát kinyújtottam , kockára, téglalapra vágtam, és felvert tojással megkentem a széleit.A   négyzetekre tettem egy csokikockát, a téglalapokra egy teáskanál pudingot, rá 2 szem meggyet raktam.A széleket összenyomkodtam, tojással lekentem,és kétszer kicsit bevagdostam a tetejüket. Sütőpappírral fedett sütőlemezre rakosgattam őket ,és előmelegített sütőben , közepes hőfokon 10-15 perc alatt kisültek.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése