2022. október 1., szombat

Szedres brownie

 Hozzávalók:

   20 dkg tejcsokoládé, 11 dkg vaj, 15 dkg kristálycukor, 3 db tojás, 1 teáskanál vaníliakívonat, 7 dkg liszt, 4 evőkanál kakaópor, 1 teáskanál sütőpor, 1 csipet só, 10 dkg étcsokoládé / szerintem elég 5 dkg is/ 

30 dkg szeder, vagy meggy.

Elkészítése:

  A vajat és az összetört tejcsokit vízgőz felett folyamatos kevergetés közben összeolvasztottam.

Levettem a tűzről, belekevertem a cukrot, és 10 percig félre tettem.

Addig lehet a szedret, vagy a meggyet előkészíteni.

Egyesével folyamatos kevergetés mellett a csokis masszába kevertem a tojásokat.

Hozzáadtam a vaníliakívonatot,  beleszitáltam a lisztet, kakaóport, sót, sütőport, és csomomentesre kevertem. Az étcsokit apróra tördeltem, és a masszába forgattam.

Sütőpapírral kibélelt 24 cm-s tortaformába öntöttem a masszát, és rászórtam a szedret, kicsit bele is nyomkodtam.

Előmelegített 180 fokos sütőben 25 perc alatt készre sült. / ne süssük túl/

Forrás: sobors. hu







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése