2022. január 23., vasárnap

Diós- meggylekváros kosárkák Dia Wellness módra

 Hozzávalók:

a tésztához: 12, 5 dkg vaj, 25 dkg DW 50 -s liszt, 2 tojássárgája, 7,5 dkg porcukor helyettesítő, fél kávéskanál szódabikarbóna, 3 evőkanál tej.

a közepébe: cukormentes meggylekvár.

a diós habhoz: 7, 5 dkg darált dió, 7, 5 dkg DW porcukor helyettesítő, 2 tojásfehérje.

Elkészítése: A tésztához valókat összegyúrtam, 1 órát hűtőben pihentetem.

A diós habhoz a 2 tojásfehérjét kemény habbá vertem a porcukorral, majd belekevertem a darált diót.

A tésztát kis kosárka formákba nyomkodtam / vagyis 24 db - ot, a maradék tésztát 3 nagyobb formába nyomkodtam/  A kosárkák aljába saját eltevésű cukormentes meggylekvárt tettem, majd a diós habot  rá adagoltam a tetejükre. 180 fokra előmelegített sütőben 20- 25 percig sütöttem. Mikor már kihűlt óvatosan ki szedtem a formákból.

Forrás: Tóth Miklósné receptje nyomán.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése