2022. január 22., szombat

Banánkenyér Dia Wellness módra

 Hozzávalók:

3 db érett banán, 3 dkg Dia Wellness négyszeres édesítő, 1 teáskanál Dw vaníliás cukorhelyettesítő, 8 dkg olvasztott vaj, 2 db tojás, 1 teáskanál szódabikarbóna, csipet só, 2 evőkanál durvára vágott dió, 2 evőkanál DW csokicsepp / én most cukormentes reszelt étcsokoládét adtam hozzá/ 19 dkg sütőliszt / most én 14 dkg  DW sütőlisztet, 3 dkg DW zéró lisztet, 2 dkg lenmag pelyhet használtam/

Elkészítése:

A két tojást mixerrel  kikevertem a puha vajjal, édesítővel, a vaníliás cukorhelyettesítővel. Hozzáadtam a villával összetört banánokat, és a többi hozzávalóval együtt jól átkevertem

Egy sütőpapírral bélelt püspökkenyérformába öntöttem a masszát, és 175 fokra előmelegített sütőben 55- 60 percig sütöttem.

Forrás: Bugyi Sándorné Vali receptje nyomán.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése