2021. július 13., kedd

Sajtkrémes rúd

 Hozzávalók:

50 dkg liszt, 25 dkg margarin, 20 dkg sajtkrém, 2 tojássárgája, 2 teáskanál só.

A tetejére: 1 tojás, 1 kávéskanál füszerpaprika, pici só, 10 dkg reszelt trappista sajt.

Elkészítése:

A lisztben elkevertem a sót, majd a puha margarinnal összemorzsoltam.

Hozzáadtam a tojások sárgáját, a sajtkrémet, és én még tettem bele egy kis tejfölt is hogy rugalmas tésztát kapjak.

Jól összegyúrtam, lisztezett felületen fél cm vastagságura kinyújtottam, derelyevágóval tetszés szerinti rudakat vágtam ki belőle.

Az egész tojáshoz adtam egy kis fűszerpaprikát, pici sót, és villával felvertem.

Sütőpappírral bélelt tepsire rakosgattam a rudakat , és az előzőleg elkészített felvert tojással lekentem, majd reszelt sajttal szórtam meg őket.

200 fokra előmelegített sütőben az első tepsi kb 10 - 15 perc alatt kisült. / Addig kell sütni míg szép arany színű nem lesz./

Forrás: Cookpad : Törzsök Éva receptje









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése