2019. február 28., csütörtök

Erdeigyümölcsös krémsajtos browni

Hozzávalók:

  a tésztához: 10 dkg tejcsokoládé, 10 dkg étcsokoládé/ de lehet 20 dkg étcsokoládé, vagy 20 dkg tejcsokoládé is / 20 dkg vaj, 6 dkg kakaópor, 20 dkg nádcukor vagy sima cukor, 1 teáskanál rumaroma, 4 tojás, 16 dkg liszt.

  a krémsajtos réteghez: 25 dkg mascarpone, 2 dkg cukor, 1 tojás, 1 kávéskanál vanília aroma.

  a gyümölcsös réteghez: 30 dkg erdei gyümölcs keverék, 1 evőkanál cukor.

Elkészítése:

 A csokoládét és a vajat vízgőz felett felolvasztottam, mikor felolvadt levettem a tűzről, és belekevertem a cukrot. A  lisztet, a kakaóport, és a rum aromát egy tálba mértem, és az olvasztott csokis keverékhez kevertem. A  tojásokat egyesével hozzáadva mixerrel jól belekevertem.
Egy sütőpapírral bélelt 35 x 23 cm-s tepsibe öntöttem.

A krémsajtos réteget elkészítettem, a cukrot a vanília aromát, a tojást, és a mascarponét gépi habverővel simára kevertem.

Az erdei gyümölcsöt a cukorral majdnem teljesen szétfőztem, és egy szűrőn átszűrtem.

A tepsiben levő masszára  kanalaztam a krémsajtos részt, majd erre öntöttem a gyümölcsös szószt.
Egy villa segítségével vonalakat húztam bele, hogy a süti márványos legyen.

170 fokra előmelegített sütőben 40 - 45 perc alatt megsütöttem. / Nem kell teljesen szilárdra megsütni, akkor jó ha kissé ragacsos a tészta./

Forrás: Cookpad.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése