2018. november 11., vasárnap

Puha mákos banánpite

Hozzávalók:

  22 dkg liszt, 2 teáskanál sütőpor, csipet só, 10 dkg vaj, 3 banán, 10 dkg kristálycukor, 1 zacskó vaníliás cukor, 5 evőkanál szemes / nem darált/  mák, 2 tojás.

Elkészítése:

  A cukrot, a vaníliáscukrot,  a két tojással felhabosítottam, hozzákevertem a vajat, és még egy kicsit kevertem. Hozzáraktam a villával áttört banánt, majd hozzáforgattam a sütőporral, sóval elkevert lisztet. Simára dolgoztam a tésztát.

Egy 20 x 30 cm-s sütőpapírral kibélelt tepsibe öntöttem a masszát, és előmelegített sütőben 180 fokon 35 perc alatt megsütöttem./ Nem árt tűpróbát végezni, ha a kést beszúrva nem lesz ragacsos akkor már jó. A tetejét szükség szerint le lehet takarni  fóliával ha túl gyorsan pirulna.


Forrás: Femina.hu









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése