2018. február 25., vasárnap

Mézes csokis keksz

Hozzávalók:

  23 dkg liszt, 1 teáskanál sütőpor, csipet só, 5 dkg csokichips, 6 dkg aprított mogyoró, 10 dkg nádcukor,  1 evőkanál méz, 12 dkg vaj, 1 nagyobb tojás,

Elkészítése:

  A  puha vajat a cukorral kézi robotgéppel kihabosítottam,  hozzáadtam a tojást,  a mézet is, majd  jól kikevertem.
Egy másik tálba összekevertem a lisztet, sütőport, sót, mogyorót, csokichipset.
A tojásos keverékbe belevegyítettem a száraz hozzávalókat, átkevertem, majd 5 percre a hűtőbe raktam dermedni.

A masszából kis diónyi golyókat formáztam, és egy sütőpapírral fedett sütőlemezre rakosgattam 20 db-t, egymástól kellő távolságra.
Lisztbe mártott villával lenyomkodtam a tetejüket, és előmelegített sütőben 180 fokon kb. 10 perc alatt kisült az első adag. Másodszorra 16 db sült ki.

Forrás: Maimoni.cafeblog.hu




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése