2017. december 12., kedd

Csokis meggyes süti

Hozzávalók:

  30 dkg liszt, 15 dkg kristálycukor, 5 dkg kakaópor, 5 dkg étcsokoládé apróra vágva,  3 db tojás,
   2, 5 dl tej, 1 dl étolaj, 1 teáskanál sütőpor, 1 zacskó vaníliás cukor, csipet só, 40 dkg meggy.

Elkészítése:

  A tojásokat kikevertem a cukorral, a  vaníliás cukorral, hozzáadtam az étolajat, és még átkevertem.
   Egy másik tálban összevegyítettem a lisztet, sütőport, sót, kakaóport, az aprított csokoládét.
  A tejjel felváltva beleforgattam a lisztes keveréket a tojásos elegyhez.
    Egy 30 x 20 cm-s tepsibe sütőpapírt tettem, és beleöntöttem a masszát.
 A lecsöpögtetett meggyet a tészta tetejére szórtam. / most fagyasztott meggyet használtam /

Előmelegített sütőben 170 fokon kb. 35 perc alatt megsült.

Forrás: Femina




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése