2017. november 13., hétfő

Csokis mennyei süti

Hozzávalók:

7, 5 dkg darált mandula, 6 db közepes tojás, 16 dkg étcsokoládé, 10  dkg kristálycukor, 14 dkg vaj,  1 csipet só, 5 dkg porcukor.

Elkészítése:

 10 dkg  vajat a porcukorral kihabosítottam, majd egyesével hozzáadtam a tojások sárgáját.
  A csokoládét a maradék 4 dkg  vajjal a mikróban összeolvasztottam.
Az olvasztott csokoládét folyamatos kevergetés mellett a masszába csurgattam.
A tojások fehérjét a csipet sóval, és a kristálycukorral kemény habbá vertem, majd a csokoládés keverékhez  forgattam. Apránként a  darált mandulát is hozzáadagoltam.

Egy sütőpappírral bélelt 20 x 30 cm-s tepsibe simítottam a masszát.
Előmelegített sütőben 170 fokon 40 perc alatt megsütöttem, mikor már a széle barnul akkor már jó.
A sütőajtót kicsit nyitva hagytam, és ott hagytam kihűlni.

Forrás: Cookpad - Kacz receptje.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése