2017. november 8., szerda

Mogyoróvajas keksz csokidarabkákkal

Hozzávalók:

  20 dkg liszt, 10 dkg puha vaj, 10 dkg nádcukor, 1 kávéskanál szódabikarbóna, 2 tojássárgája,
   10 dkg mogyoróvaj, 5 dkg mogyorókrém, 5 dkg fehér csokoládé aprítva / eredetileg 10 dkg
     tejcsokoládé, de annyit teszünk bele és olyat amilyet akarunk./

Hozzávalók:

  A lisztet, szódabikarbónát, cukrot összekevertem egy  nagyobb tálban, majd rákanalaztam a mogyoróvajat, mogyorókrémet, beletettem a 2 tojássárgáját,  és a vajat hozzáadva elkezdtem összedolgozni. Végül az aprított csokoládét is hozzágyúrtam.

 A tésztából először 20 db golyót formáztam, és sütőpapírral bélelt sütőlemezre tettem őket.  A tenyeremmel mindet ellapítottam egy kicsit hogy korongokat kapjak.
 Előmelegített sütőben 175 fokon kb. 15 perc alatt kisült az első adag, utána a maradék 10 db-t is kisütöttem.

Ötlet: Stahl.hu



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése