2016. november 9., szerda

Gesztenyés csokoládétorta

Hozzávalók:

  6 db tojás, 12 dkg kristálycukor, 7, 5 dkg vaj, 10 dkg étcsokoládé, 3 cl rum, 25 dkg gesztenyemassza, 6 dkg sötét cukrozatlan kakaópor, fél csomag sütőpor, csipet só, porcukor a díszítéshez.

Elkészítése:

  A tésztához lágy habbá vertem az egész tojásokat a cukorral, óvatosan hozzákevertem a vajjal összeolvasztott csokoládét. Belekevertem  a rummal fellazított gesztenyemasszát, és végül beleforgattam a kakaóporban elkevert sütőport és sót.
 A masszát 24 cm-s sütőpapírral kibélelt tortaformába töltöttem, és 170 fokra előmelegített sütőben 45 - 50 perc alatt kisütöttem. Tűpróbával nem árt ellenőrizni, tálalás előtt porcukorral szórtam meg.

Forrás: Nők Lapja Konyha 2016 októberi szám.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése