2016. november 7., hétfő

Banános sajttorta

Hozzávalók:

  az alaphoz: 22 dkg darált kakaós keksz, vagy sima darált  keksz, 10 dkg vaj.

  a krémhez:  3 kisebb banán, 50 dkg mascarpone krémsajt, 2 dl tejszín, 3 tojás, 12 evőkanál nádcukor, 1 csomag vaníliás pudingpor, 2 teáskanál vanília aroma,.

 a tetejére: 5 dkg darált kakaós keksz, banán.

Elkészítése: A ledarált kakaós kekszet összegyúrtam a vajjal, és egy sütőpapírral kibélelt 24 cm-s tortaforma aljába egyengettem.
Amíg a krémet összeállítottam, az alapot hűtőbe raktam.

A tojásokat kikevertem a cukorral, hozzákevertem a pudingport, aromát, mascarponét, tejszínt, végül a villával összetört banánokat kevertem bele.
 Az elkészült krémet a kakaós alapra öntöttem, és előmelegített kb.  180 fokos sütőben közel 2 órát sütöttem. Fél óra sütést követően letakartam a tetejét, nehogy megégjen.

Tálalás előtt célszerű kihűteni, hűtőbe rakni, majd a tetejét darált kakaós keksszel szórtam meg, és banán darabokkal díszítettem.

Forrás:http://ottisfoz.szhblog.ro/2016/10/09/bananos-sajttorta/










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése