2015. május 31., vasárnap

Kókuszos - citromos keksz

Hozzávalók:

   5 dkg rizsliszt, 5 dkg graham liszt, 5 dkg zabpehely, 5 dkg kókuszreszelék, 6 dkg barna cukor, 1 csomag vaníliás cukor, 1 mokkáskanál sütőpor, 1 citrom reszelt héja, 10 dkg vaj, 2 tojássárgája, citromlé.

Elkészítése:

  A zabpelyhet, a kókuszreszeléket  őrlőben lisztté őröltem, a többi hozzávalóval, és egy kevés citromlével összegyúrtam. Beraktam a hűtőbe egy órára.

Lisztezett felületen vékonyra kinyújtottam, és virág alakú szaggatóval kiszaggattam.
Nekem 36 db jött ki ebből a mennyiségből.
Sütőpapírral bélelt sütőlemezre rakosgattam őket, és kb, 5 perc alatt sült ki egy tepsi keksz.
Mikor a széle már kicsit barnulni kezd ki kell venni a sütőből.
Pár percig hagyjuk a tepsin pihenni, mert még frissen elég törékeny.

Forrás: www.abroszra-valo.blogspot.hu


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése