2015. május 27., szerda

Gyümölcsös joghurttorta

 25 .-k házassági évfordulónkra készítettem el ezt a finom tortát.


Hozzávalók:

  a piskótához: 4 db tojás, 4 evőkanál kristálycukor, 4 evőkanál finomliszt, 1 kávéskanál sütőpor.

 a kémhez: 1 nagy pohár, és egy kis pohár natúr joghurt, 1 zacskó zselatinpor, 15 dkg porcukor, 3 dl tejszín, 1 doboz erdei gyümölcskeverék.

a díszítéshez: 1 dl tejszín, eper, citromfűlevelek.

Elkészítése:

  A piskótát elkészítettem, egy 26 cm- s kapcsos tortaformában sütöttem meg.
 A joghurt egyharmadával oldódásig felmelegítettem a zselatinport, hozzáadtam a porcukor felét, majd a maradék joghurtot is belekevertem.
 A tejszínt verni kezdtem, menet közben a porcukor másik felét szórtam bele.
 A felvert tejszínben óvatosan elvegyítettem a már kissé kihűlt joghurtkrémet.
 Belekevertem a gyümölcskeveréket, és a krémet a tortakarikában lévő piskótára öntöttem. 3- 4 órára a hűtőbe raktam.
  Dermedés után a tetejét tejszínnel, eperrel, és citromfűlevelekkel díszítettem.

Ötlet: ApróSéf

 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése