2014. április 28., hétfő

Mézes karamell

Hozzávalók:

   a tésztalapokhoz:  2 evőkanál méz, 2 kiskanál kakaópor, 3 tojássárgája, 20 dkg kristálycukor, 10 dkg margarin, 2 kávéskanál szódabikarbona.
  Vízgőz felett egy tálban összeolvasztottam a hozzávalókat, majd 40 dkg finomliszttel összegyúrtam.

 Lisztezett felületen, egymás után három lapot nyújtottam ki, kb. 38 x 15 26 cm- es lapokat.
 Előmelegített sütőben kisütöttem őket, egy lap 4-5 perc alatt kisül.

Krém: 1 karamell pudingport felfőztem fél liter tejben.
           20 dkg  puha vajat kikevertem 15 dkg kristálycukorral, 1 vaniliás cukorral. / aki édesebben szereti 20 dkg cukorral készítse./

   A kihűlt, kissé langyos  pudinghoz kevertem a vajas krémet, a felét az alsó tésztalapra kentem, a másik felét a középsőre.
   A felső tésztalapot porcukorral szórtam meg, de lehet csokimázat is kenni rá.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése