2014. április 30., szerda

Kakaós süti

Hozzávalók:

   2 egész tojás, 10 púpos evőkanál darált dió, 2 evőkanál kókuszreszelék, 2 evőkanál xukor, /de inkább három ha édessebbre  szeretnénk /1 evőkanál kókuszolaj, 1 teáskanál fahéj, fél teáskanál vanilia aroma, 3 evőkanál kakaópor, 2 csipet szódabikarbona- amire kis citromlevet csepegtettem, kb. 5 dkg aszalt áfonya, kicsit összevágva ,/de lehet bármilyen más aszalt gyümölccsel is. /

Elkészítése:

    Összekevertem a hozzávalókat, és egy sütőpapírral fedett sütőlapra kis halmokat rakosgattam, egy teáskanál segítségével.  Nekem sikerült 30 darabot két sütőlapra elosztani. Előmelegített sütöben , közepes hőfokon,  két lapon kb. 5- 5 perc alatt kisütöttem a sütiket.

Forrás: az eredeti receptet már nem tudom kinél láttam, de el is tér attól.
             Már megszoktam, például, hogy a kókuszolajjal óvatósan bánjak, nekem rendszerint, mindig kevesebb kell a sütikhez.


     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése