2014. április 29., kedd

Grillázsos ostya

Hozzávalók:

   1 csomag ostyalap, 10 dkg kristálycukor, 10 dkg darált dió.

 a töltelékhez: 10 dkg vaj, 10 dkg porcukor, 1 csomag vaniliás cukor, 2 egész tojás.

Elkészítése:

     Egy serpenyőben a kristálycukrot megpirítottam, mikor teljesen felolvadt hozzáadtam a darált diót, és jól összekevertem.  Két percig kevergettem, majd egy kiolajozott tányérra öntöttem.
     Mikor már kihűlt egy aprítóban ledaráltam.

  A töltelékhez valókat vízgőz felett kb. 5- 10 percig kevergettem, amig össze nem állt.
    Hozzákevertem a ledarált grillázst, és még melegen megkentem az ostyalapokat.  Próbáltam egyenletesen elosztani a tölteléket, hogy minden lapra egyenletesen jusson.
  A megtöltött lapokat gyengén lenyomattam. / Én két kilós kristálycukrot helyeztem a tetejére, de akármi mással is le lehet nyomatni./ Másnapra már puhult annyít, hogy könnyen tudtam szeletelni.

Forrás: Mindmegette.hu

       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése