2013. szeptember 15., vasárnap

Szuper brownie

Hozzávalók:

  24 dkg étcsokoládé, 24 dkg vaj, 24 dkg kristálycukor, 3 tojás, 1 vaniliarúd kikapart magjai, 6 dkg finomliszt, fél teáskanál sütőpor.

Elkészítés:

  A csokoládét, vajat daraboltam, és gőz felett kevergetve összeolvasztottam egy fém keverőtálban. / Vigyázni kell, hogy a tál alja ne érjen bele a forró vizbe./
 A cukrot, és a tojásokat 2-3 perc alatt robotgéppel jól összedolgoztam, igy  habos világos masszát kaptam. Ezután lassú fokozaton, apránként belekevertem a vajas csokit, majd a vaniliát. Mikor már szép sűrű, finoman belevegyítettem a lisztet, és a sütőport. A tésztát egyenletes rétegben öntöttem egy 30 x 20 cm -es sütőpapírral bélelt tepsibe. Közepes hőfokon 25- 30 perc alatt megsütöttem. Mikor már a teteje szilárd lett, és a szélei kezdtek elválni a tepsítől kivettem a sütőből. Hagytam hűlni, és csak utánna szeleteltem.

Ötlet: Stahl magazin.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése