2011. november 22., kedd

Ribizlis, mákos süti

Hozzávalók:

  15 dkg kristálycukor, 15 dkg margarin, 3 tojás, 8 dkg darált mák, 15 dkg finomliszt, 2 teáskanál sütőpor, 1 citrom reszelt héja, 1 dl tej.

 a tésztára: 20 dkg ribizli, 2 evőkanál nád kristálycukor.


  Elkészítés:

    A margarint a cukorral elkezdtem habosítani, majd a tojásokat hozzáadva tovább habosítottam. A lisztet a darált mákkal, a reszelt citromhéjjal, és a sütőporral elkevertem , majd a tojásos masszába forgattam, végül a tejet is beledolgoztam. Egy 32 x 20 cm tepsibe sütőpappírt tettem,és beleöntöttem a masszát. A lecsöpögtetett ribizlivel kiraktam a tetejét , a nádcukrot rászórtam . Előmelegített sütőben közepes hőfokon kb fél óráig sütöttem.

 Ötlet: Nők Lapja Konyhája

 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése