2011. május 7., szombat

Lúdláb

Ahogy mi szeretjük!

 Hozzávalók:

  a tésztához: 5 tojás, 5 evőkanál kristálycukor, 3 evőkanál finomliszt, 2 evőkanál étkezési keményítő, 2 kávéskanál sütőpor, csipet só.

 a krémhez: 12 dkg vaj, 3 és fél evőkanál finomliszt, 3 és fél evőkanál kristálycukor, 1 és fél evőkanál cukrozatlan kakaópor,
 2 dl tej, 4 teáskanál rumaroma.

 a tetejére: 6 dkg étcsokoládé, 2 teáskanál étolaj.

 Elkészítés:

  A tészta hozzávalóiból piskóta lapot sütöttem ,egy  sütőpapírral bélelt 32 x 20 cm-s tepsiben.
A krémhez  egy kisebb lábosban a tejet felmelegítettem ,hozzáadtam a lisztet, a cukrot,  a kakaóport, és  összefőztem  őket. Mikor kihűlt,hozzákevertem  a lágy vajat,és a rumaromát. Az elkészült krémet a kihűlt  piskótalapra kentem. ,A tetejére az  olvasztott étcsokoládét kentem.


 







 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése