2011. május 13., péntek

Hókocka

Hozzávalók:

a lapokhoz:

 25 dkg finomliszt, 5 dkg margarin, 3 evőkanál kristálycukor, 1 tojás, 1 dkg szalakáli kevés tejben feloldva.

 Krém:

  15 dkg margarin, 10 dkg porcukor, 3 dl tej , 3 evőkanál liszt, 3 csomag vaníliás cukor.

 Könnyen gyúrható tésztát készítettem ,három részre osztottam , kinyújtottam őket egymás után, és sütőlemezre rakva előmelegített sütőben kisütöttem a 3 lapot.

A krém elkészítése: 3 dl tejet felforraltam , 3 evőkanál lisztet , 10 dkg porcukrot, 3 csomag vaníliás cukrot tettem bele. Ha kihűlt 15 dkg margarint kikevertem, és a masszához kevertem. Ezzel töltöttem meg a lapokat, porcukorral díszítettem.

 A lapokat egy nappal korábban megszoktam sütni, hogy puhuljanak, igazából a töltés utáni napon a legfinomabb.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése