2023. április 29., szombat

Mogyorós - szedres málnás süti

 Hozzávalók:

a tésztához: 10 dkg lágy vaj, 7 dkg kristálycukor, 1 csomag vaníliás cukor, 3 tojás, 15 dkg liszt, 1 csapott teáskanál sütőpor, 5 dkg darált mogyoró.

a krémhez: 1 csomag vaníliás pudingpor, 8 dkg kristálycukor, 3 dl rostos narancslé, 25 dkg szeder, málna, / most mirelit/ 1 kis dobozos tejföl.

a tetejére: 5 dkg  aprított pirított mogyoró.

Elkészítése:

A krémhez a narancslében felfőztem a pudingport, a cukorral együtt. A sűrű masszába belekevertem a tejfölt, és hagytam hűlni.

A tésztához a puha vajat kikevertem a cukorral, vaníliás cukorral majd egyesével  a tojásokat is belekevertem. Hozzáadtam a sütőporral vegyitett lisztet, és a darált mogyorót is.

A tészta masszát  egy sütőpapírral kibélelt 20 x 30 cm-s tepsibe simítottam el. Rákentem a pudingos krémet, rászórtam a kiolvasztott szedret, málnát, és a pirított mogyorót.

180 fokra előmelegített sütőben 40 perc alatt megsült.

Forrás: Recept özön újság: Karl Éva receptje nyomán.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése