2022. április 10., vasárnap

Diós - fahéjas golyócskák

 Hozzávalók:

 a tésztához:  20 dkg puha vaj, 1 teáskanál vaníliakivonat, 5 dkg porcukor, 25 dkg mézeskalácsliszt, 1 teáskanál őrölt fahéj, 7 dkg vágott dió, 7 dkg aprított datolya.

a tetejére: vaníliás, fahéjas porcukor.

Elkészítése:

 A puha vajat habosra kevertem a porcukorral, és a vaníliával. Hozzáadtam és beledolgoztam a többi hozzávalót is. A tésztát fóliába csomagoltam és 1 órára hűtőbe raktam dermedni.

A masszából nagyobb mogyorónyi méretű golyókat gömbölyítettem, és egy sütőpapírral bélelt tepsire sorakoztattam őket. 180 fokra előmelegített sütőben 10 - 12 perc alatt készre sütöttem.

A megsült süteményeket 3 perc várakozás után meghempergettem a vaníliás, fahéjas porcukorban.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése