2021. május 2., vasárnap

Mogyoróvajas kuglóf

 Hozzávalók: 

  3 tojás, 20 dkg kristálycukor, 3 evőkanál mogyoróvaj, 10 dkg vaj, 20 dkg liszt, 1 dl tej, 1 teáskanál sütőpor, 10 dkg csoki csepp, vagy darabolt étcsokoládé.

Elkészítése:

 A tojásokat elkevertem a cukorral, a mogyoróvajjal, majd a puha vajjal.

Pár perc után belekevertem a lisztet, sütőport, végül a tejet 3 részletben kevertem hozzá.

Mikor már sima elegyet kaptam belekevertem a csoki cseppeket is.

A masszát egy vajjal kikent liszttel megszórt közepes kuglóf formába öntöttem, és 180 fokra előmelegített sütőben kb. 40 percig sütöttem. / nem árt tűpróbát végezni, hogy biztosak legyünk benne hogy átsült./

Forrás:http://gerdisuti.blogspot.com/search?q=Mogyor%C3%B3vajas+kugl%C3%B3f









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése