2020. október 18., vasárnap

Almás, gyömbéres kuglóf

 Hozzávalók: 

3 db tojás, 5 dkg Dia Wellness négyszeres édesítő, / vagy 18 dkg kristálycukor, /10 dkg vaj, 1 dl langyos tej, fél citrom leve, 10 dkg teljeskiörlésű tönkölyliszt, 3 dkg  fehér tönkölyliszt, 5 dkg darált dió, /vagy 18 dkg fehérliszt, / fél csomag sütőpor, csipet só,  1 kávéskanál őrőlt fahéj, 2 db alma.

Elkészítése:

A két almát meghámoztam , kisebb kockákra vágtam, és citromlével meglocsoltam őket.

A tojásokat kihabosítottam az édesítővel, közben a vajat felolvasztottam, és belekevertem a lanyos tejjel együtt.

Hozzáadtam a sütőporral, sóval, fahéjjal elkevert diós liszteket, végül az almakockákkal  simára összedolgoztam.

A keveréket egy kisebb kuglófformába öntöttem, melyet előtte kivajaztam, és darált dióval megszórtam.

180 fokos sütőben 45 perc alatt megsütöttem.

Mikor kihűlt fahéjas Dia Wellness porcukorral megszórtam.

Forrás: Egy.hu  : Antal Csilla receptje alapján készítettem el.  







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése