2020. augusztus 3., hétfő

Babapiskótás - gyümölcsös joghurtos torta

Hozzávalók:

40 dkg málna, szeder vegyesen, 10 - 15 db babapiskóta, 1 nagy pohár natúr joghurt, 2 csomag zselatin fix, 2 dl tejszín, 1, 5 dkg Dia Wellness negyedannyi édesítő.

Elkészítése:

A málna, szeder háromnegyed részét kicsit összetörtem, és elkevertem a joghurttal,az édesítővel, és a 2 csomag zselatin fix-el.
A habtejszínt keményre felvertem, és a joghurtos massához kevertem.

Egy 26 cm-s tortaformát folpackkal  kibéleltem, a megmaradt málnát, szedret az aljára helyeztem, és ráöntöttem a krémet. A tetejére raktam a babapiskótákat, majd a folpackot ráhajtottam, és a hűtőbe raktam dermedni. Másnapra az igazi, addigra a piskóta kellően megpuhul.
Ki lehet még díszíteni  a tálalás előtt gyümölccsel.

Forrás: Cookpad



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése