2019. augusztus 22., csütörtök

Áfonyás sajttorta

Hozzávalók:

 a tésztához: 50 dkg omlós liszt, 12 dkg kristálycukor, 2 kiskanál sütőpor, 12 dkg vaj, 2 kávéskanál vanília aroma, 3 db tojás.

a töltelékhez: 25 dkg mascarpone, 20 dkg krémsajt, / én lidl-s goldessa light sajtkrémet használtam/
  2 kávéskanál vanília aroma,  12 dkg porcukor, 2 db tojás.
a tetejére : 20 dkg áfonya.

Elkészítése:

 A tészta hozzávalóit robotgéppel összedolgoztam, majd sütőpapírral bélelt 26 cm- s tortaformába helyeztem a tészta 2/3 részét, a széleire is tettem.

A töltelék hozzávalóit összedolgoztam, és a tortaformában levő tésztára raktam.
Megszórtam áfonyával, és erre rácsipkedtem a megmaradt tészta részét.

Előmelegített sütőben 180 fokon 40 perc alatt megsütöttem.

Forrás: Cookpad: Vass Orsolya receptje.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése