2014. szeptember 7., vasárnap

Szilvás szelet

Hozzávalók:

   22,5 dkg finomliszt, fél csomag sütőpor, 10 dkg vaj, 10 dkg kristálycukor, + 2 evőkanál nádcukor, 1 tojás, 1 dl tej, 2 teáskanál vaníliaaroma, vaníliás cukor, csipet só, fél teáskanál fahéj, kb. 14 db szilva.


Elkészítése:

  A lisztet elkevertem a sóval, sütőporral, majd elmorzsoltam benne a hideg vajat.
  Hozzáadtam a cukrot, tojást, vaníliaaromát, tejet, robotgéppel jól átkevertem. Puha, sűrűn kenhető tésztát kell , hogy kapjunk.

 Sütőpapírral kibéleltem egy 30 x 20 cm-s tepsit, és beleöntöttem a masszát.
 A megmosott, darabolt szilvával kiraktam a tetejét.
 A nádcukrot elkevertem a fahéjjal, és a vaníliás cukorral, majd megszórtam vele a szilvát.
 Előmelegített sütőben , közepes hőmérsékleten kb. 30 - 35 perc alatt készre sütöttem.

 Forrás: www.chefviki.hu  Ír baracktorta receptjét alakítottam át.



   


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése