2014. szeptember 25., csütörtök

Málnás sült túrótorta

Hozzávalók:

   a tésztához:  22 dkg finomliszt, 14 dkg vaj, 2 dkg kakaópor, 7 dkg porcukor, 1 tojás.

   a töltelékhez: 30  dkg túró, 15 dkg tejföl, 12 dkg xilit, 1 csomag vaníliás cukor, 3 tojás, 3 dkg puha vaj.

   a díszítéshez: 20 dkg málna, 1 csomag piros tortazselé.

Elkészítés:

  A tésztához valókat egy tálban összemorzsoltam , utoljára adtam hozzá a tojást, és tésztává gyúrtam össze. Lisztezett deszkán kerek lapot nyújtottam belőle, és kibéleltem vele egy 26 cm- s vajjal kikent piteformát. Az alját villával megszurkáltam , és a hűtőbe raktam pihenni, míg a tölteléket elkészítettem.

  A töltelék hozzávalóit egy tálban alaposan összekevertem, majd a hűtőből kivett tésztára halmoztam.
 Előmelegített sütőben , alacsony hőfokon kb. 1 órát sütöttem.
 Mikor már teljesen kihűlt a tészta, a  tetejét beborítottam a málnaszemekkel.
 A tortazselét a zacskón lévő használati utasítás szerint elkészítettem , és a málnaszemekre öntöttem.

 Ötlet: Nők Lapja Konyhája


   


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése