2013. december 8., vasárnap

Amerikai csokis keksz

Hozzávalók:

  12 dkg finomliszt, 12 dkg kenyérliszt,/ BL 80 / 1/4 teáskanál só, fél teáskanál sütőpor, fél teáskanál szódabikarbona, 10 dkg étcsokoládé - apróra törve, 12 dkg puha vaj, 12 dkg porcukor, 1 tojás.


  Elkészítése:

     A puha vajat, a porcukrot, és a tojást robotgéppel 2 perc alatt alaposan összedolgoztam egy nagy tálban. Hozzászórtam a lisztes, csokis keveréket, és az egészből, kézzel tésztát gyúrtam.

  A tésztából 2-3 cm átmérőjű félfömböket formáztam egy teáskanál segítségével. A tésztagömböket kissé lelapítva a sütőpapírral fedett 2 sütőlemezre rakosgattam.
 Kb. 18-20 perc alatt megsütőttem az egyik tepsivel, utánna a másikkal.
  A megsült kekszeket hagytam kissé kihülni, csak utánna raktam kistányérra.
   Nekem összesen 32 db keksz sült ki.


     


    Forrás: Stahl magazin csokis különszáma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése