2013. február 24., vasárnap

Meggyes banánkenyér

Sütisaroknál  láttam meg ezt a sütit, mivel  éppen volt két érett banánom meg is sütöttem, kis változtatással. Nagyon finom lett, hamar el is fogyott.

   Hozzávalók: 20 dkg finomliszt, 10 dkg vaj, 15 dkg /fagyasztott/ meggy, 1 dl tej, 5 dkg dió, 9 dkg nádcukor, 2 érett banán, / Utólag szerintem elég hozzá 1 db banán, jobbat tesz az állagának/ 1 tojás, 2,5 dkg kakaópor, 2 teáskanál vaníliaaroma, 2 kávéskanál sütőpor, csipet só.

Elkészítése:

   A diót illatosra pirítottam egy serpenyőben, majd durvára tördeltem.   A tojást felhabosítottam a cukorral,az előzöleg felolvasztott vajjal.  Hozzáadtam a liszttel elkevert kakaóport, sütőport, csipet sót, tejet.  A banánokat villával összetörtem, és a meggyel, aromával együtt hozzákevertem. Sütőpapírral kibéleltem egy őzgerinc formát, és beleöntöttem a masszát. Előmelegített sütőben, közepes hőfokon kb. 50 perc alatt megsütöttem.





 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése