2012. február 14., kedd

Csokis-diós torta




     Bálint napra- 


     vagyis a szülinapomra

         sütőttem ezt a finom tortát.



  Hozzávalók:


     10 dkg étcsoki, 10 dkg vaj, 15 dkg kristálycukor, 3 tojás, 10 dkg finomliszt, 8dkg darabolt dió, a díszítéshez: 4-5 dkg étcsoki 


  Elkészítés:


   Kisebb fazékban vizet forraltam, felette egy keverőtálban a csokit, vajat, és a cukrot felolvasztottam. A három tojást géppel felvertem, a csokis masszát hozzákevertem, végül a lisztet, és az illatosra pirított, darabolt diót is belekevertem. 24 cm-es tortaformába sütőpapírt vágtam, ebbe öntöttem bele a masszát, közepesen meleg sütőben 25 percig sütőttem. / nem szabad túlsütni/ Díszítéshez az étcsokit felolvasztottam 1 evőkanál étolajjal, és a kihűlt tortára csurgattam, szíves cukorkát szórtam rá.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése