2011. október 16., vasárnap

Nutellás kalács

Hozzávalók:

  20 dkg fehér liszt,20 dkg rétes liszt, 1,5 dkg élesztő, 2,4 dl tej, 8 dkg olvasztott vaj, 8 dkg porcukor, 2 tojássárgája, 1 csipet  só.

  Elkészítés:

  Az élesztőt felfuttattam a langyos tejben, egy teáskanál porcukorral. A többi hozzávalóhoz öntöttem és jól kidagasztottam. Egy órát kelni hagytam , majd a tésztát kétfelé vettem , és egyenként kinyújtottam őket. Mindegyiket megkentem a  meglangyosított nutellával ,kis örőlt mogyoróval megszórtam . Külön- külön feltekertem őket / mint a beiglit/ , majd a két tekercset összefontam, és igy tettem egy sütőpappírral bélelt  szétcsúztatható hosszúkás formába. Fél órát még kelesztettem ,majd lekentem egy kis felvert tojással, a sütőben kb. 45 percig sütöttem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése