2013. október 12., szombat

Mákos - banános pite

Hozzávalók:

   20 dkg darált mák, 5 dkg kókuszreszelék, 4-5 evőkanál  eritrit,/ ki milyen édesen szereti / fél kávéskanál szódabikarbóna, 3 tojás, 1 banán- villával pürésítve,  1 alma- hámozva, és kis kockákra vágva,  1 marék aszalt - vagdalt gyümölcs, / nálam szilva /  fél kávéskanál őrölt fahéj, 2,5 dl víz, 1 evőkanál kókuszzsír.

Elkészítése:

   A 3 tojást villával  lazán felvertem, hozzákevertem a mákot, a kókuszreszeléket, az eritritet a szódabikarbonátot, a fahéjat, az olvasztott kókuszzsírt. Utoljára adtam hozzá a vagdalt szilvát ,a banán pépet, és az almadarabokat, közben a 2,5 dl vizet is hozzáadagoltam. Sütőpapírral borított 30 x 20 cm-s tepsibe öntöttem, és előmelegített sütőben, közepes hőfokon 25 perc alatt megsütöttem.
Darált eritrittel lehet díszíteni a tetejét.









 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése