2011. szeptember 10., szombat

Kakaós túrós tészta

Hozzávalók:

  20 dkg finomliszt, 10 dkg vaj, 1 evőkanál kakaó, 1 tojássárgája, 1 evőkanál kristálycukor, 1 kávéskanál szódabikarbona.

 A hozzávalókat összegyúrtam egy kevés tej hozzáadásával, majd kétfelé vettem, és először az egyiket nyújtottam ki. Egy 30x 20 cm -es sütőpappírral kibélelt tepsibe raktam , erre öntöttem a tölteléket.

  Túrós töltelék: 4 tojássárgáját 18 dkg kristálycukorral kikevertem ,hozzáadtam 2 és  fél evőkanál búzadarát, fél kg áttört túrót , 1 teáskanál vaniliaaromát, 1 citrom reszelt héját, és az 5 tojás felvert habját.

Befejézésképpen a maradék tésztát is kinyújtottam , és a töltelékre raktam . Előmelegített sütőben  40 percig sütöttem közepes hőfokon.
 Porcukorral díszítettem.

 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése