2023. december 9., szombat

Puha, mennyei málnás banánkenyér

 Hozzávalók:

 28 dkg liszt, 20 dkg kristálycukor, 1 csipet só, háromnegyed teáskanál szódabikarbóna, 12 dkg vaj, 60 ml tej, 1 teáskanál vaníliakivonat, 4 db érett banán, 20 dkg málna, 10 dkg étcsokoládé.

Elkészítése:

 A banánokat pépesítettem, az étcsokoládét durvára  vágtam.

Egy nagy tálban összekevertem a száraz hozzávalókat, vagyis a lisztet, szódabikarbonátot, cukrot, sót.

Hozzáadtam az olvasztott vajat, a tejet, a vaníliakivonatot, és a pürésített banánt, majd csomómentesre kevertem a masszát. Belekevertem még a málnát és az étcsokit is.

Egy nagyobb kenyérsütőformába sütőpapírt helyeztem, és beleöntöttem a masszát.

Előmelegített 180 fokos sütőben 50- 60 perc alatt megsütöttem. Félidőben alufóliával lefedtem a tetejét, nehogy megégjen. 

Forrás: sóbors.hu





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése